CRM & Sales automation

Naadloze integratie met jouw persoonlijke e-mail, marketing en automatiseringen.

Loading...

Complete sales automation

Automatische lead nurturing en sluiten van deals.

Help vertegenwoordigers en verkopers met geautomatiseerde acties op basis van e-mails, acties, website browsegeschiedenis, en nog veel meer. Handmatige handelingen worden bijgestaan via automatiseringsfuncties om ervoor te zorgen dat je meer kan doen in dezelfde tijd. Dit biedt de perfecte mix van automatisering en gepersonaliseerde menselijke touch aan deals.

Stel specifieke sales processen op

Design het eigen verkoopproces en combineer automatische en handmatige acties om de best mogelijke sales ervaring te bieden, terwijl je bovendien tijd bespaart van het salesteam.

Gebruik op gedrag gebaseerde logica om leads te nurturen. Laat het salesteam actie ondernemen wanneer een contact er klaar voor is.

Beheer contacten

Bespaar tijd op het bijhouden van de acties van contacten en hun wensen.

Beheer huidige en toekomstige contacten met meer gemak. Met krachtige zoek- en filter opties kun je inzoomen op specifieke groepen van contacten of bekijk de hele geschiedenis van een specifiek contactpersoon.

Contact en lead score

Niet elk contact of salesopportunity is gelijk. Gebruik data zoals contactgegevens, interacties, gedrag, interesses en meer om ervoor te zorgen dat de beste opportunity’s het eerste worden opgevolgd.

Ken de waarde van elk contact

Identificeer en target automatisch de beste opportunity’s.

Maximaliseer efficiëntie met een geoptimaliseerd verkoopproces dat focus legt op de beste leads. Krijg meetbare verbeteringen in ROI, verhoog je succespercentage, en verkort je verkoopcyclus.

Dynamische, aanpasbare lead scoring

Definieer een lead profiel welke ideaal is voor je bedrijf. Pas scores aan wanneer er interactie plaatsvindt. Breng labels aan, maak taken aan, en verplaats leads naar een andere fase van een deal, als de scores veranderen.

Maximaliseer sales resources

Richt je middelen op de beste opportunity’s en niet op kansloze leads. Je hebt altijd een up-to-date gerangschikte lijst van de beste leads, zodat je er zeker van bent dat het sales team zich altijd richt op de heetste deal op het perfecte moment.

Pas scores eenvoudig zelf aan

Als je de definitie van een ideale lead verbetert, kun je regels van de puntenverdeling toevoegen en aanpassen. Je zult merken dat je deze aanpassingen snel en eenvoudig maakt met onze intuïtieve interface.

Sociale en gedragsmatige data

Leer je contacten kennen. We tonen hun interesses, sociale profielen, interacties met marketingcampagnes, gedrags- acties op de website (en custom apps), en de kans op het sluiten van een deal.

Relevante content op het juiste moment. Altijd.

TEST MASSINFRA