Marketing Automation

Automatiseer jouw marketing, sales, en business.

Loading...

Intelligentie gedreven automatiseringen

Wij bieden talloze automatiseringsmogelijkheden. Data updaten, initiëren van campagnes, branches toevoegen, bepaalde voorwaarden toevoegen, lead nurturing, etc.

Maak gebruik van interacties en gedrag op websites en apps

Wij kunnen paginabezoeken en bepaalde gebeurtenissen die vooraf zijn gedefinieerd volgen en verstrekken hiervan real-time een gedragsanalyse.

Complete segmentatie

Creëer eenvoudig segmenten van contacten met behulp van elementaire of geavanceerde logica.

Maak hierbij gebruik van de gegevens van contacten ‘- gedrag, interacties, locatie, geschiedenis, en nog veel meer.

  • complete segementatie
  • actie tracking

Houd de acties en het gedrag van contacten bij

Maak campagne automatiseringen, segmenten etc. op basis van hun acties en gedrag.

Voeg eenvoudig een klein stukje code op de website toe en wij beginnen direct met het bijhouden van al het website verkeer. Onze code maakt het ook mogelijk om specifieke gebeurtenissen te registreren vanuit mobiele apps, backend diensten, facturering apps en nog veel meer.

Log elke interactie

We loggen elke pagina die contacten bezoeken, hoe vaak ze elke pagina bezoeken, en eventuele events of acties die je wenst te volgen. Misschien wil je weten of iemand een formulier heeft ingevuld, een video heeft bekeken of een white paper heeft gedownload. Je kunt alles loggen met een minimale inspanning.

  • shop tracking
  • site en app tracking

Meer dan de site en pagina bezoek bijhouden

Track meer dan alleen website interacties. Gebruik ook event logging. Hierdoor kun je onder andere acties en veranderingen loggen van maatwerk applicaties, backend services, mobiele apps, en vrijwel alles wat je verder wilt volgen.

We maken van al deze data bruikbare gegevens

Personaliseer elk aspect van de campagnes. Neem de gegevens die je hebt verzameld via tracking en creëer zeer effectieve campagne automatiseringen, maak segmenten om contacten nog betere informatie te sturen, bekijk de individuele geschiedenis van een contactpersoon, en stuur sterk gepersonaliseerde campagnes en followups.

  • big data

Relevante content op het juiste moment. Altijd.

TEST MASSINFRA

Data

gedreven

segmentatie

Segmenteer contacten op  contactgegevens, campagne interacties, acties op de site, interesses/sociale data, en meer. Gebruik segmenten om contacten te verkennen, stuur gerichte campagnes en activeer automatiseringen.

E-mails gebaseerd op gedrag

Maak automatiseringen (sequenties van handelingen en / of e-mails), gebaseerd op contact & gedrags data. Trigger follow-up van e-mails op basis van de acties, interesses, of handelingen van contacten op de websitee.

Dynamische content in e-mails

Gebruik dynamische inhoud om relevantere e-mails te versturen. Pas berichten per contact aan op basis van demografie, interactie geschiedenis, of webpagina bezoek voor echt persoonlijke boodschappen.