SMS marketing

Stuur gerichte en gepersonaliseerde SMS berichten naar je contacten.

Automatische opvolgingen met sms-berichten

Voeg een geautomatiseerde sms-verzending toe aan je marketing workflow en stuur follow-ups naar je contacten. Denk hierbij aan een kortingscode, een bevestiging of een herinnering van een afpraak.

Beheer en verzamel telefoonnummers

 

De SMS functie vereist dat je het mobiele nummer van je contactpersoon hebt. Integreer formulieren in je website en applicaties waarin je ook het telefoonnummer vraagt. Het is een geweldige manier om je contacten ook via een ander kanaal te bereiken.

Precisie targeting voor effectievere marketing

Filter eenvoudig binnen een lijst om de juiste boodschap bij de juiste contactpersoon te krijgen.

Maximaliseer de ROI
Verhoog click-throughs en conversies door je te richten op specifieke groepen van contacten. Segmenteer op basis van demografie, locatie, gedrag, aangepaste velden, labels, en nog veel meer, zodat je exact de contacten kunt lokaliseren die je wilt bereiken.

Laat de inhoud van berichten aansluiten op de informatie-behoefte van contacten

Pas het bericht per contact aan via dynamische content, zodat elk contact de perfecte boodschap krijgt. Toon producten voor mannen aan mannelijke contacten en producten voor vrouwen alleen aan vrouwen en dat allemaal in dezelfde e-mail.

Aangepaste formulieren

Voeg onze inschrijfformulieren toe aan jouw website zodat bezoekers zich kunnen aanmelden voor jouw campagnes.

Split testing

Test verschillende onderwerpregels & inhoud om te zien wat de meeste opens, kliks, en de hoogste ROI geeft.

Verrijking contactgegevens

Via slechts een e-mailadres, kunnen we leeftijd, geslacht, locatie, interesses, sociale profielen etc. achterhalen.

Real-time inzicht in jouw campagnes en contacten

Monitor campagne interacties, reacties, contact trends, en nog veel meer.

Graaf in een schat aan rapportage-mogelijkheden. Houd een oogje op specifieke campagnes, lopende trends, real-time activiteit streams, en nog veel meer.

Wij maken van de massale hoeveelheid interactie, gedrags-, en contactgegevens gebaseerde data bruikbare informatie.